Aanloophuis Oer de Brêge

• Aanloophuis Oer de Brêge

Hoera, we zijn weer open!

Elke zaterdag- en zondagsmiddag zijn we open van 15:00 uur tot 17:30 uur.

Om corona-besmettingen te voorkomen zitten we gezellig in twee open tenten achter het Aanloophuis. Je bent welkom!

Waar moet je nu een jaarverslag mee beginnen als het over een jaar gaat waarin wij geteisterd werden door het corona virus. Ons Aanloophuis kon niet open voor onze gasten omdat wij niet aan de vereiste voorwaarden konden voldoen.
Dat is heel verdrietig want op zulke momenten wil je er graag zijn voor onze gasten. Aan hen een onderdak bieden waar ze gezellig bij elkaar kunnen zijn. Niets van dit alles dus. Geen gezamenlijke broodmaaltijd of een warme maaltijd. Een gezellig praatje met de anderen niets was er bij.

Gelukkig konden wij dankzij de mooie zomer nog een aantal keren bij elkaar komen in een tent in de tuin achter ons Aanloophuis. En toen dit niet meer kon, zijn wij nog een keer in ’t Skûtsje, het gebouw van de Katholieke Kerk geweest. Daarna was het dus weer stil. Geen kerstviering, geen Sinterklaas en geen Nieuwjaarsreceptie.
Dus valt er niet veel te melden in ons jaarverslag.

U kunt het jaarverslag 2020 downloadenpdf of hieronder bekijken:

Ook is de jaarrekening 2020 en de balans 2020 te downloaden.

We zijn weer open!

Elke zaterdagmiddag en zondagsmiddag zijn we na lange tijd weer open van 15.00 uur tot 17,30 uur.

Om corona-besmettingen te voorkomen zitten we in twee open tenten achter het Aanloophuis.

Download onze flyer

flyer

Met dank aan Hielke Weening voor de foto en Lieke Bakker van Studio eLBee voor het maken van de flyer.

anbi statusHet Aanloophuis Oer de Brêge heeft de ANBI-status, wat belastingvoordeel biedt bij schenkingen